Gemeente Tilburg

Een praatplaat maken van de omnichannel-klantervaring + klantreisworkshops

Dat de Gemeente Tilburg innovatief is, ervaren klanten ieder dag. Toch doet de gemeente er een schepje bovenop. Ze wil het handelen beter begrijpen en daarom zijn de klantreisworkshops bedacht. Om de gemeentecollega’s hiervoor enthousiast te maken, heeft Studio Eenvoud een praatplaat gemaakt.

Maar er moet nog iets gebeuren, namelijk: je moet de omnichannel-klantervaring voelen en uitdragen. De collega’s krijgen eerst daarover uitleg met een tweede praatplaat. Pas als je de klantervaring omarmt, mag je door naar klantreisworkshops. Beide praatplaten zorgen ervoor dat de klant uiteindelijk beter wordt begrepen zodat ze beter wordt geholpen. Leuk weetje: Willem, het mannetje met het gele haar, vertegenwoordigt alle medewerkers van gemeente Tilburg.

Een poos geleden heeft Studio Eenvoud visuele notulen gemaakt tijdens de dag van de Teammanagers bij gemeente Tilburg. En nu mochten we aan de slag met deze leuke opdracht.